nog 10 dagen!..je pars! - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van Joshua Pagal Mukendi - WaarBenJij.nu nog 10 dagen!..je pars! - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van Joshua Pagal Mukendi - WaarBenJij.nu

nog 10 dagen!..je pars!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Joshua

19 Januari 2010 | Nederland, Vlissingen

Hallo allemaal, nog 10 dagen aftellen dan is het zover...Joshua gaat naar Kameroen! alles is rond..nog mijn koffer inpakken..l'aventure peut commencer! stress, spanning, afstudeeronderzoek voortzetten..ik kan niet meer een stap terug. nou, ik hoop dat ik de tijd en moed zal hebben om mijn avontuur in Foumbot met jullie te kunnen delen vanuit de verte. maar het lukt sowieso wel want ik zal jullie erg missen. op 29 januari vertrek ik vanuit brussel naar Douala, als het goed is kom ik er om 1.30 uur 's nacht aan. ik blijf er overnachten in een hotel en de volgende dag is dat dan 8 a 10 uur rijden met de bus naar mijn eindbestemming Foumbot..ik heb er zin in, enorm! tot zover kan ik jullie nog niet veel vertellen maar dat komt heus wel. de groeten, Josh

  • 19 Januari 2010 - 11:54

    Rebec:

    He Josh!

    Ik had van Jona al gehoord van je geplande avontuur, maar zal je site zeker in de gaten houden! Voor nu nog even veel succes met de laatste dingen regelen en je tas inpakken;) En uiteraard sterkte met afscheid nemen!

    Kus Rebec

  • 19 Januari 2010 - 17:00

    Barbara:

    Hoe lang ga je eigenlijk??T lukt jou heus wel hoor!! Zet m op he?

  • 19 Januari 2010 - 19:24

    Joshua F.P. Pagal Mukendi:

    hey Rebec, bedankt..blijf mijn site de gaten houden...zo weet je wat ik er allemaal uitspook :p. ik zal mijn verblijf up-todate houden. dus wie een scoop wilt...gewoon Doen! x

    Bar, ik ga 4 maanden weg! best lang maar heb er veel zin in.

  • 23 Januari 2010 - 22:55

    Hester:

    Josh! Nu gaat het echt gebeuren! Ik kan je alleen maar aanmoedigen. Het wordt een wereldervaring! Geniet van de tijd daar je daar bent, want het zal vlug gaan. Pas goed op jezelf en veel sterkte met afscheid nemen. Ik ga je volgen!

    Liefs,
    hes

  • 27 Januari 2010 - 00:47

    Je Enige Echte Thee:

    Hi Mafkeesje
    Jaja nog twee nachtjes slapen en dan ga je ons toch echt verlaten voor een tijdje. Maar je gaat het zeker naar je zin hebben hoor...heerlijk genieten van alles wat er op je padje komt. En als je terug bent neem ik je weer met open armen in ontvangst;) en ik kom je natuurlijk ook nog opzoeken...
    Tot zometeen lieverd op je afscheidspartyyyyy
    Liefs(L)

  • 02 Februari 2010 - 21:33

    Kirsten:

    Heej Josh,
    Ik wens je heel erg veel succes, en plezier met je grote avontuur in Kameroen! Ik weet zeker dat je een ervaring krijgt die je nooit meer zal vergeten! En je zal heel veel leren!!!
    Hele dikke kus vanuit het koude NL!
    X Kirsten

  • 06 Februari 2010 - 09:40

    Annelieke:

    Hoihoi Dotje,
    Je klonk wel een beetje zielig aan de telefoon(???); maar ik hoop dat je het heel erg fijn gaat hebben! En ik mis je nu al....Liefs, Bisou x

  • 06 Februari 2010 - 16:40

    Tac0:

    FawakA G,

    Joshuaaa alles boeng?
    Hoe is je reis verlopen? zit je nu lekker in het zonnetje hahaha, ik vond het jammer dat ik die woensdag niet kon komen man maar ik hou je site in de gaten... Ik hoop wel wat avonturen te lezen van jou... en hoe zit het met de tangas daar? wheheh maar no spang ill watching you Boy je weeettt !!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joshua

Actief sinds 14 Dec. 2009
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 20099

Voorgaande reizen:

09 Mei 2014 - 08 Juni 2014

Centraal Afrika! Vamos!

31 Mei 2011 - 05 Juli 2011

Backpack,Safari,Zonnetje here we go to Oost afrika

29 Januari 2010 - 22 Mei 2010

zonnig in foumbot

29 December 2009 - 05 Januari 2010

Jaarwisseling in UK

Landen bezocht: