waterval - Reisverslag uit Bafang, Kameroen van Joshua Pagal Mukendi - WaarBenJij.nu waterval - Reisverslag uit Bafang, Kameroen van Joshua Pagal Mukendi - WaarBenJij.nu

waterval

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Joshua

02 Februari 2010 | Kameroen, Bafang

net terug van een avontuurlijk tochtje! we dachten '' nu zijn we even in Bamenda, kunnen we de waterval gaan bezoeken'' daarvoor moesten we helemaal naar een dorp Bafang. we zaten van 13 uur tot 20 uur in de bus langs bergen en boeshies ''prachtig!'' ik heb super leuke foto's gemaakt maar die zien jullie waarschijnlijk volgende week pas. onderweg hebben we gestopt alleen maar 2 foto's van de waterval te maken...bang dat we misschien daar midden in de boeshie gaan slapen...klinkt leuk maar daar had ik totaal geen zin in. maar goed...morgen gaan we terug naar onze streek in Foumbot. ik dacht type ik een paar zinnen voor jullie. goedenavond!

• 16 Februari 2010 - 22:29

Je Enige Echt Thee:

hmmmm even kijken of hij het nu wel doet... want hij slaat hem niet op;D

• 16 Februari 2010 - 22:33

Je Enige Echt Thee:

Ach bonico nu doet hij het wel:P hahahahah nou ja dat verhaaltje wat ik had getypt was toch maar een lollige maf iets, je kent het wel hahaha:P Maar ik blijf het zeggen je bent echt een goede schrijver:D We want more meneer de gevorderde schrijver... Wie weten mogen wij je binnenkort wel verkiezen tot DE expert:p BEn benieuwd of het lukt om promotie te maken;)
    Hmmm deze dame hier gaat nu ook heerlijk dromen zoals jij... we bellen morgen weer yeah
    Liefs
    je enige echte thee... wie anders;)