Woensdag de 13de! - Reisverslag uit Bamenda, Kameroen van Joshua Pagal Mukendi - WaarBenJij.nu Woensdag de 13de! - Reisverslag uit Bamenda, Kameroen van Joshua Pagal Mukendi - WaarBenJij.nu

Woensdag de 13de!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Joshua

12 Februari 2010 | Kameroen, Bamenda

hebben jullie ook dat gevoel van '' niks lukt''? alles wat je ook doet enzo! daarom noem ik mijn week 2 '' woensdag de 13de'' ach...afgelopen zondag hebben we super lekker gegeten van die dingen die je gewoon op straat koopt! iig we hebben '' Soya'' gegeten...het is gewoon rundervlees die op bbq met als belangrijkste ingredienten '' stof, bacterien en alle microben'' die je je kan voorstellen...maar smaakte super lekker. dat heeft me dus diaree bezorgd...echt niet normaal..ben nual een paar kilo kwijt maar daar ben ik eigenlijk blij mee...dat ik afgevallen ben bedoel ik he...;) ik ben dus 3 dagen ziek geweest en heb nu een enorme aversie van alles die je kan eten hier...dat is maar psychisch toch?...want ik voed mezelf toch nog elke dag.dus mensen niet schrikken als ik er in mei met minder bagages terugkom. ik vond/vind niks leuk deze week, alles viel tegen...zelfs mijn laptop heeft een probleem! ik kan mijn onderzoek voorlopig niet voortzetten. maar ja... zoals ik het vaak zeg tegen Theetje : Het Komt Aaaaaltijd Goed! toch Thee? hmmm...sorry mensen, ik heb geen foto's voor jullie deze week...mijn laptop doet het even niet maar volgende week inch allah..hebben jullie nieuwe picca's live from Kameroen. we zijn nu op excursie in Bamenda, de 3de hoofdstad van Kameroen bij de engelstaligen hahaha ik voel me net in Nigeria! het schijnt een leuke stad te zijn, ze hebben watervallen, grasland en natuurlijk SOYA haha. die gaan we per morgen verkennen en foto's maken. de ligging van de stad is enig! magnifique! maar goed vanavond ga ik voor het eerst in 12 dagen DOUCHEN..weet je wel ...je staat en dan stromend water over je heen!
nou...nu ga ik ervan door...ik ben nu even aan bier toe, het is warm! vrienden, bedankt jullie allemaal voor je berichtjes/ reacties...het maakt me zo happy..blijf maar volgen! groet en xx

  • 12 Februari 2010 - 17:08

    Tirza:

    Hey Joshua,
    Leuk je verhalen te lezen. Uiteraard volg ik je op de voet...
    Groetjes Tirza

  • 12 Februari 2010 - 19:43

    Je Enige Echt Thee:

    OWOW die meneer josh ook he of moet ik zeg meneer de pechvogel;)
    Maar idd het komt altijd goed he dondertje:D
    Geniet lekker van je douche en we bellen morgen weer:D
    Een hele dikke brasa en een lieve zoemba

  • 12 Februari 2010 - 19:44

    Je Enige Echte Thee:

    Thee is het helemaal eens met meneer de pechvogel he komt altijd goed:D

  • 12 Februari 2010 - 21:43

    Barbara:

    Leuk om tje te volgen! Succes!

  • 16 Februari 2010 - 22:28

    Thee:

    hjhkj

  • 24 Februari 2010 - 22:27

    Leroy:

    Hee Josh,
    Jeetje wat een verhaal! Je hebt je portie Afrika ervaring dus nu gehad.. Dingen die tegenvallen, of niet lekker lopen zoals je wilt dat ze zouden lopen. Loopbuik, ziek zijn, dingen die kapot gaan, stage of onderzoek die tegenvallen. Je zult het allemaal meemaken in Afrika! Dat is DE afrika ervaring. De cultuurshock komt altijd pas halverwege de tijd dat je in Afrika bent. Eerst is alles nieuw en super. Dan valt het tegen en zit het tegen. Als je die periode overwint, wordt het alleen maar beter en raak je echt gehecht aan Afrika! Athans, dat is bij mij en Joyce gebeurd. Dus! Groot gelijk heb je: Pak een biertje, even lay-back, en laat het allemaal over je heen komen! Succes met alles en blijf vooral genieten!

    Groeten uit Vlissingen.

    Lier

  • 26 Februari 2010 - 22:47

    Le Negus:

    Hey Joshua fijn om je te lezen... prachtig verhalen allemaal ik heb er zijn in.. ik denk dat ik ga een vlieg ticket halen volgende maand!!! ik bel je nog wel succes verder

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joshua

Actief sinds 14 Dec. 2009
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 20104

Voorgaande reizen:

09 Mei 2014 - 08 Juni 2014

Centraal Afrika! Vamos!

31 Mei 2011 - 05 Juli 2011

Backpack,Safari,Zonnetje here we go to Oost afrika

29 Januari 2010 - 22 Mei 2010

zonnig in foumbot

29 December 2009 - 05 Januari 2010

Jaarwisseling in UK

Landen bezocht: